så vare!

De blev klippning som sakt, och de sög som förväntat! Men den som tagit bort alla kvistar som man måste köra under annars som bruka vara fulla me myror är nu borta. De gillas! Dom hadd rivi ett staket och de låg i en höd där ja skull klippa så jag tänkte flytta den, men just som ja skull ta i plankorna såg jag att som krylla me myror! Högen me de rivna staketet fick ligga kvar! Jag tycker inte småkryp och insekter är någe farliga alls! Men mýror och myggor klarar jag bara inte av! (hemska minnen av dom!!) När ja kluppi klart var de midda drekten sen skull ja plugga resten av kvällen men jag var på så dåligt humör så jag tog crossen och körde iväg. Sen kom jag hem och va lika gla som ja bruka åsså fira vi mamma och åt tårta (hon har namsdag) sen har jag FET pluggat järnet!
SOV GOTT!♥


ANVÄND MYRR!
hehe:]
Inte våran tårta men vi åt en rosa liknande! :)
Taggar onsdag med denna^ suuper flicka!♥
De ringde en Telia gubbe på min mobil idag när ja satt vi datorn, han sökte mamma och ja ba näe jag är Marias dotter och hon är inte här (de va hon) han ba okeej då ringer jag hem, jag ba gör de ;) åsså ringde de i våran hem telefon jag ba hallå, hon är inte hemma!
HAHAHAHA:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0