Shitt va jag vari dåli på å blogg nu!

Hejhej! :D
Imorse vart de sjukt stressigt, helt plötsligt var bara Anton oc hans mamma här och vi skull fara till kyrkan och jag var typ int ens halvklar! I kyrkan satt jag me Anton åsså sen kom typ Virre Linus Josef osv :) De va ganska drykt att sitta där och se på men jag skull typ lätt kunna tänka mig att konfa mig (a) jag ångra me nu:]
Efter konfan dragsta jag me Cissi och Selina till Cissi med deras släkter och åt mat, tårta hoppa matta låg i solen, tog kort, skratta, busa och såg Alvin och gänget 2 osv! Skitkul va de! :D
Eftermiddan spenderades med fröken Lina :D vi har vari me valparna jag har gjort välling osv ;) sen körde vi typ cross och köpte pizza på bianco myste och busa! :D
blir man lite sugen eller? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0