suuuuperdag! (kortfattat)

Jag och Cissi dragsta till stan, köpte he vi skull ha, mötte Linus på frasses♥ jag och Linus åt å Cissi titta på ;) jag sprang och fixa en hemlis, åkte buss hem, jag och Cissi gick på hennes birre ;) hon åt jag drack dricka :] sen har jag hängi där största delen av kvällen :D När jag komde hem hadd ju typ 20pers vari här på mammas möte och de låg fult me smink, hudkrämer rengörings saker osv... över hela köksbordet fullpackat! dom hadd haft en sånndär whiteboard tavla och skrive på så jag snodde den och körde hänggubbe me mamma! Och hon vart hängd med mitt smarta ord klimpsås! HAHAHA:]

Cecilia Granberg livräddaren!:
Jag och Cissi klev av bussen utanför Apoteket i byske, sen såg int jag över bilarna som stog parkerade, jag ba kom Cissi nu runna vi över! Åsså löpte jag iväg. Hon ba NEEEEJ! åsså tog hon i mig åsså svissa de förbi en bil mitt framför oss! sjukt tur hadd jag att min världsbästa vän var där!♥






vi var riktigt småa där! men vi är riktigtriktigtriktigt säkert fortfarande lika tajta som då! om inte tajtare! (L)


SOV GOTT VAKNA TORRT!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby, du måste komma över imorgon! Jag åker ju på lördag!!!

2010-05-06 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0