No redigering on the pistures! (jobba på stavningen Nadja!(a))

Jag komde nyssens in :) har varit ute och tagit lite kort och vari me Kolja :D
När jag kom hem åt jag mjukglass som min moster köpt till mig! smäääskens! Sen gick jag ut till min älskade kusin och solade och var där me mina små valpar :D suupermysit! sen gick vi och hedd in valparna och hoppa lite matta, Linda gör stora framsteg i dedär ;) (men hon suger endå:]) sen gick hon hem och jag börja ta kort :) Nu ska jag äntligen få köra lite ♥cross♥!!!!
PUSS HEJ HA DE SUUUUUUUUPER!♥




Jag tycker de va lite coolt att de blev rosa i ljuset (a)





bara lite skugga på denna :)

Kommentarer
Postat av: L

PUSS BABY <3

2010-05-22 @ 00:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0