VILL NI VETA NÅGE HEMSKT!?

Pappa kom in springande och sa att de körde runt poliser i hela bynn och att jag skull akta mig me crossen! Sen gick jag Cissi och Lina upp till vändskivan och polisen hadd fari skogsvägen jag brukar köra cross på flera gånger varje dag, alla vi här runt om trodd dom leta efter mig (a) för de skull int ha vari omöjligt att en av mina grannar polisanmältmig, han är int så förtjust i mina fordon:] men de är en 27 årig tjej från Luleå som försvann från Luleå i lördags och hennes bil har hittat just åvanför mig i fälla! Cissi och Lina for och då kom Polishällikopptern och den har kört efter älven flera varv i samma höjd typ som vårat hus, sen kom en polis med hund på våran gård och gick i slänten, pappa  och jag prata me henne och hon sa att tjejjen mådde psykist dårligt så dom tror typ att hon kan ha tagit självmord! :( 
så sjukt hämskt!

 





Jag och Linda gick en promenad och då komde de ennu mer poliser!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0