6 dagar

Tjaa!
Jag var bara med dom 2 första lektionerna idag. Sen smet jag och Lina iväg och åt för kl 12 skulle jag till stan så jag var tvungen att äta före så jag drog med henne för att slippa va själv:] Sen typ satt jag och prata med Johan och Simon medans jag väntade på mamma. I stan for jag då på lassa fick göra massa prover osv, Och efter jag tagit blodprov fick jag en glass av sköterskan:] hehe (a) Dom drogade ner mig också för att kola nå shitt så jg var ganska skakig och borta där ett tag. Efter lassa for vi och åt sen järnet till Byske. Mamma handla och jag gick till skolan och bytte ut min engelskaläxa för den åt min hund upp när den låg i bilen (a) Sen tandläkarn och inga hål och nu är jag hemma och med hem följde massa medicin!
HA DET!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0