Dag 2

Nu är dag 2 i skolan avslutad. Det har varit en sjukt rolig dag! Jag ÄLSKAR min klass så sjukt jävla mycket så det är inte sant!!!!!!! Dagen bestod av information, skratt och prat, alla tjejer hade basketmatch med Robert (lärare) då kom nog dom bästa och mästa skratten, vi sög så jävla hårt när vi skulle göra övningar mot han 1 och 1. Alla skrattade åt alla och det var bara för härligt. Efter det gick vi till skolskogen och gjorde upp en äld vi tjejer och när vi fått upp den kom alla andra klasser. Sen tippsrunda och då gick jag med Christoffer och Petrus, vi hade alla rätt och vann såklart. Petrus tänkte nog mäst för när jag hunnit läsa en rad hade han läst hela frågan och hunnit komma på svaret så jag vet typ inte ens vad dom fråga om?(a) Nu ligger jag i soffan och ser på tv.
VI HÖÖÖRES!♥




Der var jätte coola feta söta träd i Eskilstuna:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0