dag 4

Tjaa! Hela dagen idag har vi planerat morgondagen, då vi ska ta med oss 7B ner på tjärholmen och ha lite lekar osv... jag TAGGAR sönder! Dom såg inte lite rädda ut när vi var in och pratade med dom ideg, elle aa...  ¨vi¨ pratade inte utan jag pratade som vanligt;) haha. Dom kommer få vara med om helsjuka saker imorgon kan jag säga jag hade varit rädd:] Efter vi planerat allt gick vi en promenad ner till tjärholmen och planerade hur allt skulle vara och sedan gick vi ut på piren. På piren gick jag ner på stenarna vid havsidan och då kom en jätte våg och sköljde över mig upp till midjan sen halkade jag och gled ner i vattnet... inte mycket kul:] Ikväll ska jag vara med Cissi hon kommer om ett tag.
Harebra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0