Imorgon smäller det!

Vårin om The last day of summer!:
åå!! fan, jag saknar dig jättemycket <333333

svar: Jag saknar dig med! Jätte jätte mycket!<3


Heej! Bildera från suringfesten kommer någon dag när jag har tid för nu måste jag börja gå och lägga mig om jag ska hinna somna innan 1... Idag har jag och Lina tröttat oss, bultat, varit på nybörjar hundkurs (typ valpkurs) ätit pizza och kört massor med traktor! När jag hade tömt skopan och allt shitt lät jag Lina köra lite och jag visade henne hur man gjorde osv :D Det var lite roligt:] Nu ska jag som sakt gå i säng, jag längtar typ tills imorgon men det känns endå inte som att jag ska till skolan...
AJA SOV GOTT!♥



-snälla älskade katt kom hem!♥

Kommentarer
Postat av: Kussee

Min bäbis börjar 9;an imorgon.. Inte okej! :*

2010-08-22 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0