*Phu*

Shitt pommes så slut jag är nu asså. Sitter och klunkar saft och sanerade nyss händerna me massa tvål och kom nyss från min så kallade granne Anton :D Ja de vi gjorde ikväll var att spela x-box prata och spela fotboll. Vi började spela fotboll först men de sög för vi hadd inge mål men då bestämmde vi oss för att gå och ta ner Antons fotbollsmål som var på vinden och ja... hehe de kom ju ner tillslut men (a) Vi skrattade så sjukt mycke Anton fick klättra uppe i taket och fick stickor och de rammla ner saker runt mig och massa skräp åsså nådd ja int måle när han skull he ne de till mig åsså fick jag skräp i ögonen så jag stog typ och blunda och fick måle i  huve tillslut:] (Tillfälligt avbrott jag tappa ut mitt saftglas över hela skrivbordet+tangentbordet:] Varför tog jag så stort glas?(a)) Man blev jätte jätte smussig av att ta fram målet kan jag sga och händerna mina såg ut som jag hadd stoppa dom i vit målarfärg, helt täckta me vitt grejjs som kom från målet och asså jaa... De var så grymt kul och sen var jag målvakt och Anton sköt på mig och nu inser jag hur jäkla dåli ja är på fotboll (a) Och nu så sitter jag här och skrattar för mig själv av denna kväll (a)
SOOOOV SUUUUPEEER !♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det valpen ni har kvar? :)

2010-07-01 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0