så sjukt trött

Linda hade gjort kyckling takos, de var sjukt gått! Åsså hade hon fixat dricka till mig också :] Hon gick just hem vi har sett film i min säng eller ja Linda som mest och nu känner jag att jag måste lägga mig ner i min stora säng med alla mina kuddar och tecken om jag ska orka upp till skolan imorgon... blir ni inte sjukt avis när jag säger att jag ska tilll skolan? Nä ni får ha de så bra!♥

Tack för världens mysigaste kväll!♥
Haha dedär kortet togs när Linda höll på att gräva upp sin studentpresent från mig (a)

Kommentarer
Postat av: anonymis:]

vad var det hon fick av dig?:D

2010-06-29 @ 00:02:14
Postat av: Anonym

Hoppas du har det bra oxå :D <3<3 saknar dig!

2010-06-29 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0