Sanningen

Så hät är det, jag älskar att blogga och jag tycker det är så härligt och kul att skriva och ladda upp bilder och jag är helt galen i det och tycker det är en av de roligaste sakerna jag vet (helt siiiikt) ja allt är så kul med det, men jag blir så jävla stressad av att veta att bloggen alltid väntar... att folk tjatar om uppdatering osv... Jag har inte tid att blogga som jag vill nu så jag tar ett litet breake och ser om jag vill fortsätta med detta senare!
HA DET BÄST ALLA MÄNNISKOR! GLÖM INTE BORT ATT NI ALLA ÄR VÄRDEFULLA!♥

//



Kommentarer
Postat av: Lijda

2010-09-03 @ 01:28:57
Postat av: Kusse

Okej baby nu är det såhär; HUR tänker du att jag ska kunna hålla koll på dig på andra sidan Europa (typ)????? Hur ska jag kunna följa min bästa och finaste kusin när jag inte längre bor i huset bredvid!??!?!?!??? Tänk på de hörru ;) <3

2010-09-03 @ 01:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0